Ecuador en Malta! - Reisverslagen van Sabrina Ravestein - WaarBenJij.nu Ecuador en Malta! - Reisverslagen van Sabrina Ravestein - WaarBenJij.nu
Ecuador en Malta!

Hallo!

Over een aantal dagen zal ik beginnen met mijn reis!
Deze zal beginnen in Ecuador. In Ecuador zal ik de eerste vier weken in Quito verblijven. Hier zal ik Spaans lessen krijgen. Daarna zal ik een week naar de jungle gaan. Daar zal ik ook Spaans lessen krijgen, maar worden er naast de lesuren ook allerlei activiteiten georganiseerd!
Na deze vijf weken ga ik vier weken vrijwilligerswerk doen in het Amazon Animal Rescue Center!

Vanaf Ecuador vlieg ik rechtstreeks door naar Malta.
Hier zal ik 8 weken Engels les volgen en uiteindelijk mijn Cambridge certificaat proberen te halen! En in de laatste week ga ik nog lekker genieten van het weer :D

Ik heb onwijs veel zin in dit avontuur! Je kunt al mijn ervaringen lezen en bekijken in mijn reisverslagen. Veel plezier!

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2014

Life in Malta

02 April 2014

Living the good life!

22 Februari 2014

Quito part 2

13 Februari 2014

Quito deel 1!
Sabrina

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5360

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 16 Juni 2014

Ecuador en Malta!

Landen bezocht: